کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1353، روستای انگوران. مجموعه‌های منتشرشده: «یک پنجشنبه یک پیاده‌رو»

تو قطعاً صدای قشنگی داری 

تو قطعاً صدای قشنگی داری 
کلمات در پیش تو صافند
بوی گل از دهان تو می‌ریزد

صدای تو از پشت تلفن 
فضا را به نفع خودش تغییر می‌دهد 

موضوعیت صدای تو مرا به تهران کشانده است
       به خیابان انقلاب

من به یک سوم تو قانعم 

صدای تو نمی گذارد آرام بمانم

علی آموخته‌‌نژاد