شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

صبح که شد 

صبح که شد 
ته‌مانده‌ی خوابی که دیده بودمت را 
سرکشیدم 
و به خیابانی زدم که تمام شب 
بی‌آن‌که حرفی زده باشی 
آرزوهایت 
تحصن کرده بودند
 

محمد جهانشاهی

شعرها

در سلام راه‌ها

در سلام راه‌ها

ربابه قصابان

به صبحی دیگر

به صبحی دیگر

محمود معتقدی

محمد انتظاری

بین تمام نام‌هایی که به این‌جا رسیده‌اند

بین تمام نام‌هایی که به این‌جا رسیده‌اند

سریا داودی حموله