شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

 آن‌سوی مرزها

 

هر لحظه زنده‌ماندن ما بدبیاری است
هر گامِ نبض بر تن ما زخم کاری است
از زندگی چه مانده برادر؟ چه مانده؟ هیچ
ما زنده‌ایم و زندگی از ما فراری است
ما زنده‌ایم، این نفس تلخ بی‌گمان
از یار و از دیار فقط یادگاری است
آن‌سوی مرزها چه خبر؟ عمرتان به کام
این‌سوی مرزها که خبر ناگواری است
بیهوده نیست ریشه‌ی هر واژه‌ی کهن
افغان برادرِ تنیِ گریه‌زاری است

آرزو بانوئی

شعرها

...  دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

... دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

فرحناز عباسی

سوسن شدی و سرو شدی نسترن شدی

سوسن شدی و سرو شدی نسترن شدی

احسان بدخشانی

 از گپ با درخت نارنج

از گپ با درخت نارنج

حامد پورشعبان

این روزها،

این روزها،

ابراهیم کارگرنژاد