شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شانه به شانه با تو طی کردم خیابان را

...

شانه به شانه با تو طی کردم خیابان را
از سنگ‌فرش کوچه‌ها تا پیچ میدان را
در چهره‌ی زیبای تو دزدانه می‌دیدم
تفسیر موزون حکایات گلستان را
تا آسمان چشمش به ما افتاد راهی کرد
از ابرهای عاشقش تصنیف باران را
همراه بارش‌های این مهمان‌ناخوانده 
آهسته می‌خواندم غزل‌های بهاران را
آواز بسطامی که توی سینه‌ات پیچید
عطرخوش «گل‌پونه‌ها» پر کرد تهران را
تا آسمان دست از جَدل برداشت فهمیدم
باید ببافم قصه‌ای با طعم هجران را
رفتی تو اما مطمئنم تازه خواهی کرد
دیدارمان در اولین برف زمستان را

آمنه فرامرزی‌نژاد

شعرها

فکر این را نکن که بعد از تو شعر من رو به انزوا برود

فکر این را نکن که بعد از تو شعر من رو به انزوا برود

ویدا حمیدی

دو شعر از غلامرضا نصراللهی

دو شعر از غلامرضا نصراللهی

غلامرضا نصراللهی

رز ابری

رز ابری

سمیه امینی راد

مجید عزیزی