شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

قزل‌آلاهای وطن‌پرست

قزل‌آلاهای وطن‌پرست

عاشقانه راه می‌روند

تا جوانی‌شان را

در دَوات گردابِ صلح

فرو کنند و

اقیانوس از رگ‌هایشان، هجرت کند...

 

والِ آبی،

از کفِ چندمتریِ غرق شده

پوتین‌های زخمی را

هدیه بیاور

تا این راز ترسناکی که

پدرم می‌گفت را بشنوی:

 

" قزل‌آلاهای وطن‌پرست

قبلِ سفید شدنِ پولک‌های‌شان می‌میرند ..."

فراز قلیزاد

تک نگاری

شعرها

راویِ سایه‌های ناتمام

راویِ سایه‌های ناتمام

سیدعلی صالحی

تاریک/تاریکخانه‌ام

تاریک/تاریکخانه‌ام

پروین نگهداری

 فاصله‌ام با بشقاب سفیدى كه شكست،

فاصله‌ام با بشقاب سفیدى كه شكست،

سوری احمدلو

شغل تمام وقت

شغل تمام وقت

بکتاش آبتین