شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

من تمام طولِ سفر

من
تمام طولِ سفر
تب داشتم
اما به رویِ خود نمی‌آوردم.

خونِ لثه‌هایم را
تف نمی‌کردم،
طعم جگر خام می‌داد.

من
راه‌بلدِ اهل رؤیا بودم.

به راهِ خوف
تنها من
هیچ سایه‌ای از خود نداشتم.
 

سیدعلی صالحی

تک نگاری

در جدال با خاموشی

در جدال با خاموشی

علی مسعودی نیا

شاعر، زندان و شعر ...

شاعر، زندان و شعر ...

محمدرضا عبادی صوفلو

شعرها

هر چکامه تیغی برای خودزنی

هر چکامه تیغی برای خودزنی

شهریار کوراوند

مترسک

مترسک

میرحسین نونچی

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

بهزاد گرانمایه

از بریده‌ها

از بریده‌ها

شهین خسروی نژاد