شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

این خانه

این خانه
پیش از آن‌که درش را بکوبند
تهی شد.

از این‌سو 
تا آن‌سو
خانه‌ها
هنوز هم
سراغش را می‌گیرند
اما همسایگان
جرئت نکردند
از سکوت کوچه
که بوی آسفالتِ تازه و
زخمِ کهنه داشت
چیزی بپرسند.

پله 
پله 
کوچه ارتفاع گرفت و
خانه 
به ایام
فرو نشست
و در خیالِ آن‌ها 
که ترکش کردند
پیچ‌و‌خم گرفت و
تاریکی بیش‌ و
 روشنی
بیمناک شد.
ـ راستی
درخت خرمالو کدام سو بود
به ایوان نزدیک‌تر یا به حوض؟
این خانه
به درخت می‌ماند
بی‌باغبان
گرچه غم‌زدگی‌اش 
به گربه‌ی جامانده‌ی بی‌تقصیر
شبیه‌تر است.
این‌همه ویرانی
این‌همه دربه‌دری
حاصلِ یک بُهت است.
 

عبدالعلی عظیمی

شعرها

چهارراهِ نظر...

چهارراهِ نظر...

مجتبی دهقان

درد که بیاید

درد که بیاید

راهبه خوشنود

این کشکرت‌های اخبار

این کشکرت‌های اخبار

حامد پورشعبان

تو میوه‌های منی 

تو میوه‌های منی 

محمد شمس لنگرودی