شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به کج‌دار و مریز 

به کج‌دار و مریز 
نامفهوم
ساطورها
مبتلا شده‌ایم
به ناطورهای کور
و گربه‌ای که شاید نمی‌داند
چرخیدن
دور درخت
سرگیجه...
ما هم حناق، دیفتری
و گاهی کمی آفتاب
گرفته نگرفته
پایان سرنوشت
تهِ دیگ‌های قدیمی
همین بوده
وگرنه ساطور
چه ربطی به ناطور دارد...
 

ابوالقاسم ایرانی

تک نگاری

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

ابوالقاسم اسماعیلپور مطلق

شعرها

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

مرتضی بختیاری

از ابر و چشم

از ابر و چشم

م. مؤید

 روی برعکس جهان بایست!

روی برعکس جهان بایست!

سارا مؤیدی

من به این خونه برنمی‌گردم

من به این خونه برنمی‌گردم

فاطمه شمس