...
بیگاری و بردگی کجا و تو کجا
بیعاری و بیرگی کجا و تو کجا
ای گربهی زخمی و گرسنه، وطنم
این زندگی سگی کجا و تو کجا
متولد 1342، کوچصفهان. مجموعههای منتشر شده:
«شبهای شعر چشمهای تو»،
«دزدها غریبه نیستند»، «دارکوبیسم» و...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
...
بیگاری و بردگی کجا و تو کجا
بیعاری و بیرگی کجا و تو کجا
ای گربهی زخمی و گرسنه، وطنم
این زندگی سگی کجا و تو کجا