شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آرزو می‌کنم پدر نشوی

آرزو می‌کنم پدر نشوی، پسرم! تا همیشه کودک باش 
غنچه در غنچه بال‌بال بزن مثل یک بچه‌کفشدوزک باش
 بزن از کیف مدرسه بیرون بپر از روی دفتر مشقت
تپه‌ تا تپه هی بدو و بدو قیژ بردار و بادبادک باش
شکلات و خروس و قوری را سبز و سبز و بنفش رنگ بزن
قاتی جیک‌جیک گنجشک و محو بوی سفید لک‌لک باش
آب را باز کن توی وان و با خودت لخت آب‌بازی کن
سر ببر زیر آب و ماهی شو نوک بزن توی وان و اردک باش 
دل به دود و دروغ شهر نده خنده‌ات را به اخم و قهر نده 
شکل این روستای کاه‌گِلی ساده و مهربان و کوچک باش 
من و مامان به تو ستم کردیم که به دنیای رنجت آوردیم
بره‌ی نازنین نادانم! عاشق جنگل لواشک باش 
 صبح تا عصر هی بریز و بپاش روی قانون انضباط بشاش
فکر دیوانه‌های گُنده نباش هی بکش جیغ و جیرجیرک باش 
چاره‌ای نیست جز بزرگ‌شدن پس بیا و به‌جای گرگ‌شدن
توی لاک خودت بمان و بمان لاک‌پشتی صبور و زیرک باش.

حسن بهرامی

تک نگاری

قربانی نبوغ

قربانی نبوغ

رضا حیرانی

گل فندق

گل فندق

کیوان نریمانی

شعرها

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

فرینوش عسگری

من شبیه نیستم

من شبیه نیستم

مریم یوسفی

از ابر و چشم

از ابر و چشم

م. مؤید

  شهر را تکه‌ای چشم‌هات  خفه می‌کند در شعر

 شهر را تکه‌ای چشم‌هات  خفه می‌کند در شعر

بهراد باغبانی نیک