شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شب را

شب را
از پاشنه در می‌آورم
راه را آب می‌زنم

سپیده‌دم
زیر سایه تاک‌ها
و انگورها
تو می‌رسی
 

غلامحسین چهکندی‌نژاد

تک نگاری

شعرها

سرآخر

سرآخر

ستار جانعلی‌­پور

سوسن شدی و سرو شدی نسترن شدی

سوسن شدی و سرو شدی نسترن شدی

احسان بدخشانی

از اتاقی پیاده می‌شوم

از اتاقی پیاده می‌شوم

مریم فرجی

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

بهزاد گرانمایه