کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۰، رشت. مجموعه‌های منتشر شده: 
«مغز مادرم»، دست چپم خواب موهای تو را می‌بیند

 

یازده دقیقه پیش

یازده دقیقه پیش در جنگ با خودم شکست خوردم
نه بی‌بی‌سی گفت
نه بی‌بیِ دل که لابه‌لای ورق‌های پشت‌و‌رو نگاهم می‌کرد
محلم گذاشت
تنها تصویر سربازی از دهه‌ی شصت به سراغم آمد
که با لهجه‌ی جنوبی‌اش
برای پدر و مادر عزیزش سلام می‌رساند
و خمپاره‌ای سلامش را تکه‌تکه کرد.

کوروش رنجبر