شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

من گردنش را گردنش را گردنش را 

من گردنش را گردنش را گردنش را 
لاقیدیاتِ دکمه‌ی پیراهنش را 
پهلو به باران می‌زنم وقتی که گیسوش‌...
پهلو به الکل می‌زنم وقتی تنش را‌...
من قسمت تاریکِ ماهم عاشقی که 
در ابرها گم‌کرده نیم روشنش را 
با او نه  فتحی وُ نه امید فتوحی‌ست 
جنگاوری که دوست دارد دشمنش را 
مانند کوهی خسته‌ام از برف، سنگین 
بر خود فرود آورده کوه بهمنش را

حسین شکربیگی

شعرها

جاده‌ای سوخته مانده‌ست؛ و اخگرهایش

جاده‌ای سوخته مانده‌ست؛ و اخگرهایش

بابک دولتی

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

کوروش رنجبر

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

جواد محمدی فارسانی

شانم داوەتە بەر خۆر و

شانم داوەتە بەر خۆر و

میلاد امان الهی