کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1359، مشهد.
مجموعه‌های منتشرشده: «به دنیا اعتماد کردم»،
«رشته کوه عزیز» 

زن‌های سی‌ساله شبیه هم‌اند

زن‌های سی‌ساله شبیه هم‌اند
با موهای رنگ‌شده و چشم‌های روشن
برف را بیشتر دوست دارند
حرف زدن با آن‌ها مثل لیموی تازه است برای سرماخوردگی
چشم‌های همه زن‌های سی‌ساله در جاده پر می‌شود
بالاخره روزی صدای پرنده‌ای را از جنگل دور می‌شنوند و می‌روند.
 

نرگس برهمند