کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1361، مشهد.
 

زنگ خانه مرا صدا می‌کرد

زنگ خانه مرا صدا می‌کرد
در دلم کودتا به‌پا می‌کرد
چادرم کو؟ کجای خانه در است؟
شانه‌ام کوه جا‌به‌جا می‌کرد
چرخ می‌خورد و دست می‌سایید
موی می‌بست و باز وا می‌کرد
حال خوبی نداشت با زحمت
خنده و گریه را جدا می‌کرد
پشت در زندگیش یخ کرده
آینه با خودش چه‌ها می‌کرد
لکنتی بر زبان قفل و کلید
گیر می‌کرد و پا‌به‌پا می‌کرد
پشت در هیچ‌کس نبود اما
زنگ خانه مرا صدا می‌کرد

فاطمه ابراهیمیان