کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1354، مشهد. مجموعه‌های منتشر شده: «کاکتوس‌ها همدیگر را دوست دارند»، «زیباترین زنی نبودی که دیدم» و...

پیامبر (1)

لابه‌لای کلماتم 
پیامبری پنهان کرده‌ام
پیامبری که هزاران معجزه‌اش
 اتاق را تنگ کرده 
و دیگر جایی برای دراز کردن پاهایش نیست

بیایید
در این گرگ‌و‌میش هوا
این کلمات را به آتش بکشیم


باد که بگذرد
از میان دود و خاکستر
مردی بر‌می‌خیزد 
که در پوست شفافش
شبکه‌ی سرخ رگ‌هایش پیداست
مردی که دست راستش دانایی
و دست دیگرش شبیه شما زندگی می‌کند

لابه‌لای کلماتم 
پیامبری پنهان کرده‌ام
بیایید
این کلمات را به آتش بکشیم.

رضا یاوری