کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1363، خوزستان.

من سال‌ها دیرتر از خود زاده شده‌ام،

من سال‌ها دیرتر از خود زاده شده‌ام،
نه الهه‌های سفالین مادر،
                    نه آفتابه‌های مسین،
                           نه طرح‌های بدوی گلیم
  نه، هیچ‌چیز مرا به سمت خویشتن نمی‌برد
بیهوده می‌دوم،
          هرگز به آغاز خود نخواهم رسید.

نرگس صفری