شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آسمان را مجروح می‌کند

آسمان را مجروح می‌کند
حماسه‌ی در رگ‌هات
با سری برافراشته در اوج و
بالی کشیده در افق
ای سرگردان
میان خیزاب‌ها و ابرهای ورم‌کرده!
زمستان‌ِ بی‌وقت
دشت‌های کالِ فراوان دارد
حریصانه و خجول.
بند نامه از رگ اگر گشودی
بمان
تا آن پناهگاهِ مُجَعد.

بهنود بهادری

شعرها

سی و پنجمین تیغ توی تنم

سی و پنجمین تیغ توی تنم

اندیشه فولادوند

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

فرزانه قوامی

از این فلات بلا بی‌هوا گذار نکن

از این فلات بلا بی‌هوا گذار نکن

مجید عزیزی

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

فهیمه جهان آبادی