شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سرسام

تو را به شب
به از سرِ شب، تب
به تابِ تابستان
به تا سپیده
که آسیمه‌سر
که سرگردان
تو را به ثانیه‌هایی که سوسرک* سر رفت
تو را به این سرسام
چقدر مانده بگو از دقیقه‌های دق
چقدر تا هق‌هق!
*سوسرک: سیرسیرک

علی‌رضا بازرگان

شعرها

حلول شعر بر من مبارک باد 

حلول شعر بر من مبارک باد 

نفیسه قانیان

طفلکی از همان سال‌ها پيش

طفلکی از همان سال‌ها پيش

عادل حیدری

و لبت دستش نمی‌رسد به من

و لبت دستش نمی‌رسد به من

علیرضا خسروانی

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

فرزین منصوری