کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1358، زنجان.

نام تو خاطره نیست

نام تو خاطره نیست
وقتی دست 
سوادش را از سواحل پس می‌گیرد
پله پله سر می‌برد
پل پل سر می‌آورد
نام تو خاطره نیست
وقتی کوه
هوایش را از دشت پس می‌گیرد
سنگ سنگ سر می‌برد
تنگ تنگ سر می‌آورد
نام تو خاطره نیست 
دست تو خاطره نیست
هوایم کن در کوه
سنگم بر سنگ!
تنگ!

علیرضا فرهومند