کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1368، دهدشت.

گوراب

    هو هو 
           کو کو 
    هو هو 
           کو کو 
رجز شبلی شب‌گردست یا شیون باد چوگان
که باز   فاخته را به خواندن ترغیب کرده‌ است؛
    عوعو
           کو کو 
    عو عو
           کو کو 
ضجه‌ی سگی ساچمه‌خورده‌ست یا شیون باد چوگان
که باز   فاخته را به خواندن ترغیب کرده است؛
    رو رو
           کو کو 
    رو رو
           کو کو 
ناله‌ی مادری جوانمرده‌ست یا شیون باد چوگان
که باز   فاخته را به خواندن ترغیب کرده است؛
    (ز و و و و و و و و و و و و . . .)
           کـو کو  کـو کو  کـو کو  ـ ـ ـ
آوازی پخش‌شده از ضبط‌ صوت 
فاخته‌ی عاشق را به کمینگاه نزدیک می‌کند

جمال‌الدین بزن