کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1367، قزوین.

به گیلان که فکر می‌کنم

به گیلان که فکر می‌کنم
خاکستری می‌شوم!

فکرِ زن‌هایی که 
چادرشب‌های گلدارشان را
مردانه به دور کمر می‌بندند!
و گاهی انگار یادشان می‌رود
دستان ظریفشان را
هنگام نشاء
توی شالیزار گم کرده‌اند

فقط آن‌ها می‌دانند
بارانِ مرداد چه مصیبتی‌ست !

هرگز رکوردشان در گینس ثبت نمی‌شود،
ازسپیده‌ی صبح تا صلاة ظهر،
طولانی‌ترین رکوع دنیا!

لیلا عظیمی