کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1364، قزوین.

زمین آنقدر‌ها گرد نمانده که

زمین آنقدر‌ها گرد نمانده که
روی مهربان آینه را برگرداند طرفت
سرت را عقب بگیر
و به  پنجره‌ای که تو را نمی‌شناسد  آشنایی نده
سرت را عقب بگیر... تا
باد بوهای غریبه را لابه‌لای موهایت نچرخاند

شانه‌هایت را گم کرده‌ام
درست مثل باران‌های چکیده از گوشه‌ی چتر
که تکلیفشان روشن نیست

نرگس یعقوب پور