شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به مزرعه‌ی برف رفته بودم

به مزرعه‌ی برف رفته بودم
پیش از آن‌که شفق حدس تازه‌ای زده باشد
پلک زدم
پلک
بالا بلندا
بالا بلند
چه می‌شد اگر وارث نور بودم و
پیشِ بال
پسِ این مزرعه می‌آمدم
می‌رفتم

امیرحسین شاهی

تک نگاری

شعرها

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

کبوتر ارشدی

یک تفنگ 

یک تفنگ 

مجتبی هژبری

نسیان

نسیان

مهرداد کمالی دهقان

شاعر

شاعر

فریاد غفوری