شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

برگرد به پیراهن‌ات

برگرد به پیراهن‌ات
به قرینه
به بازتاب

از حدود بی‌انتهای اشاره
سماع ساقه‌ها را می‌بویم 
بر هفت کوهِ ساکن
با هفت زبان لال
سلام می‌دهم 
به نام‌های روشن تابنده 
تا به یادِ آبی‌ام آورده باشم
نام، نام پدری من است
که از جریان منحنی صورتم
می‌ریزد

پر می‌کشم
پر می‌کشم و نام‌های مبارک را
در آشیانه‌ی امن جهان
جا می‌گذارم
بر هندسه‌ی خشک استخوان‌هام

امیرحسین شاهی

تک نگاری

شعرها

خزان گرفته‌ام و فرصت بهارم نیست

خزان گرفته‌ام و فرصت بهارم نیست

فاطمه شمس

پیش‌تر‌ها

پیش‌تر‌ها

نسرین بشردوست

و آینده‌ام را درخت کرده‌ا‌‌ند

و آینده‌ام را درخت کرده‌ا‌‌ند

شاهنده سبحانی

از آن آغاز... زخمِ دایه بر قُنداقه‌ام باقی‌ست

از آن آغاز... زخمِ دایه بر قُنداقه‌ام باقی‌ست

حامد ابراهیم پور