کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1353، همدان (ساکن کرج). مجموعه‌های منتشر‌شده: «مرمت خواب‌های کوتاه»، «پروانه‌ای از متن خارج می‌شود» و...

مضطربم

مضطربم
و اين حال شخصيِ من نيست
خيابان مضطربم مي‌كند
رنجِ نشسته بر پوست درختان
خراشي بر چهره‌ي غروب
حالِ خشك برگ‌ها

مضطربم مي‌كند
شوق مرده در چشمان مردي
كه دست‌هايش خالي‌ست
اندوهي كه سيل شده
پل‌ها را شكسته

اين حال شخصي من نيست
كه با تو مي‌گويم 
و رو می‌گردانی.

علیرضا عباسی