کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1363، کرج.

باید بال پروازمون در بیاد

باید بال پروازمون در بیاد
یه رؤیای دیگه زمان می‌بره
یکی هر شب عطر تورو با خودش
از این خونه سمت جهان می‌بره

جهانی که‌ بین همه آدماش
فقط لمس آغوش تو رایجه 
تو اون لحظه چیزی رو از من بخواه
که از اختیارات من خارجه 

من از هر کسی با تو عاشق‌ترم 
به‌هم می‌خوره بی‌تو آرامشم 
تو رو هر زمانی که پیدا کنم‌
یه شب ساعتم رو عقب می‌کشم‌

یه پای همه اتفاقا منم
یه پای همه اتفاقا تویی 
باید سال امشب برام نو بشه 
تو مسئول تحویل سال نویی

مجید صالحی