شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

حساس تر

اما

حافظه ام

به تفاهم رسیده است

با احساساتم

که دیگر

نه کشیدگیِ ساق هایت

و نه عمقِ کریستین دیورِ پنجاه میلت

حجمِ تجربه از خاطره را ترسیم کنند

و این تلخ نیست

علی م علی زاده

شعرها

رضا به کودتای اول این قرن داده بودم بیایی

رضا به کودتای اول این قرن داده بودم بیایی

مجید اجرایی

گُنگ

گُنگ

سیدعلی صالحی

دنیا

دنیا

علی باباچاهی

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

جواد محمدی فارسانی