شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خالی‌های آویخته از دیوار

آویخته از زمستانم
با پرده‌هایی سپید
خالی‌های آویخته از دیوار
در ابتدای فصل

كسی به دریا برده شد
با گاز محو شد در حمام
از انتهای طنابی طویل
قانون گرانش را به سخره گرفت

كابوسی طویلم از هیاكل بی‌چهره
آویخته از دیواره‌های فصل

سپید است سراسر سپید
پرده‌هایم
آویخته از زمستان.

علیرضا بهنام

شعرها

تو هم میروی

تو هم میروی

شمس آقاجانی

درد که بیاید

درد که بیاید

راهبه خوشنود

سرودِ طُرقه  که کور می‌شود

سرودِ طُرقه که کور می‌شود

میلاد کامیابیان

دختر مو مشکی

دختر مو مشکی

شهریار کوراوند