شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

لال

زنده لال و مرده لال و بغض لال و حرف، لال
واقعیت مثل گنجشکی است زیر برف لال
نمره‌هایم چند شد گفتم، صدایی زرد گفت‌:
فعل لال و امتحان لال و قلم در صرف، لال
نورها کورند‌، مجبورند‌، محصورند... آه!
شهر لال و شیوه لال و فکرهای ژرف، لال
میز صبحانه‌ست و من شبنامه می‌خوانم چرا؟
صبح لال و میز لال و تکه‌های ظرف، لال
گاه باید راز دل را زیر آب، آتش کشید
نغمه لال و نعره لال و آب لال و حرف لال...

ثریا خلیق خیاوی

تک نگاری

در جدال با خاموشی

در جدال با خاموشی

علی مسعودی نیا

بر بام گردباد

بر بام گردباد

مهدی خطیبی

شعرها

و آینده‌ام را درخت کرده‌ا‌‌ند

و آینده‌ام را درخت کرده‌ا‌‌ند

شاهنده سبحانی

سربازها رفتند

سربازها رفتند

وجیهه نوزادی

 روی برعکس جهان بایست!

روی برعکس جهان بایست!

سارا مؤیدی

«من چرا به دنیا آمدم؟»

«من چرا به دنیا آمدم؟»

احمدرضا احمدی