شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تازه آمده

ردی به‌جا می‌ماند
بر حاشیه‌ی تخت
تازه آمده را برانید

ردی به‌جا می ماند
بر حاشیه‌ی تخت
چشم‌ها را بگردانید

تازه‌آمده لنگان‌لنگان
خودش را می‌رساند
روزی دوبار
توی خط‌ها
وقت شمارش عددها

ردی به‌جا می ماند
در یك مكان محدود
از زمانی نامحدود.

علیرضا بهنام

تک نگاری

می‌بینمت حسین!

می‌بینمت حسین!

سیدعلی صالحی

گل فندق

گل فندق

کیوان نریمانی

شعرها

 قدیمی‌ها به عاشق‌پیشه، خاطرخواه می‌گویند

قدیمی‌ها به عاشق‌پیشه، خاطرخواه می‌گویند

آیدا دانشمندی

من حواسم همیشه پرتِ توئه

من حواسم همیشه پرتِ توئه

احمد امیرخلیلی

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

جمال‌الدین بزن

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

پوریا سوری