شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

باز تُرنا تو و دَهسِ مو که پِنجاس چَکِست

باز تُرنا تو و دَهسِ مو که پِنجاس چَکِست
باز دیری تو و إیچو که کُری پاس چَکِست
باز هم رهده بهار و ، مَوِده داس و دِرَو
باز هم زونیِ گندم که وَرِ داس چَکِست
جورِ چیرو که یه رو حَرس زِ جونِس إیدرا
جورِ زرده که کَدِس سی دلِ ریواس چَکِست...
پُلُفِستُم زِ غمِ عشقِ تو و فَهـمِستُم
کَمرِ هر که تونه جوره مو إیخواس چَکِست
غیرِزا سی کَد و بالا تو چونو شعر گُدُم
سوگُلی بعدِ تو مِن شعرِمو احساس چَکِست
حرف زیدن ز تو مَر ظُلمِ گِرونه که چونو
زونِ شاعر پسِ زیدنِ حرفاس چَکِست

فرزاد ظفریان

شعرها

تو هم میروی

تو هم میروی

شمس آقاجانی

دو شعر از سیده تکتم حسینی

دو شعر از سیده تکتم حسینی

سیده تکتم حسینی

این کشکرت‌های اخبار

این کشکرت‌های اخبار

حامد پورشعبان

من که کسی بویی نبرد از چند و چونم

من که کسی بویی نبرد از چند و چونم

کبری موسوی‌قهفرخی