شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دستمه  ایگره و ایدکه  لارم آرم

دستمه  ایگره و ایدکه  لارم آرم
چونو وانشم وم ایگو کس و کارم آرم
هر ولا صد دفه گم ایزنه سر هر دو لوس
پلسه تا که زه مینا بدرارم آرم
وا شرینه بنشونم و بِخونم سرپام
وا پلاسه بدرارم بشمارم آرم
تا نبادا که زه خو بل بگره نشمینم
بیت ابندم و اگوم من دلم  آرم آرم
به قُرونی که منه سینه‌ی مَمَد نادن
تیَم ایگهره فقط من تیه یارم آرم

فرزاد ظفریان

شعرها

همین که این در وامانده باز باز شود،

همین که این در وامانده باز باز شود،

محمود صالحی‌فارسانی

تدفین

تدفین

داوود سعیدی

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

هوشنگ رئوف

...  دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

... دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

فرحناز عباسی