کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۱، هَفْشِجان(هوشنگان)

مجموعه ی منتشرشده: «هووی من»

ای جان عشق! رستنِ از تن مبارکت

ای جان عشق! رستنِ از تن مبارکت
ای مای ناموافق ما، من مبارکت
پیوند ترد ساقه و برگیم، ای نسیم!
چرخی برقص! بشکن و بشکن؛ مبارکت
ای چشم من! که عشق تو را کور کرده بود
به کور چشمیِ همه، روزن مبارکت!
برگشته دل به خانه‌ی متروک سینه، آی
چشم و دلِ چراغ تو روشن! مبارکت
تاول زده‌ست پای تو ای عشق، لطف عقل
هرچند قدر یک سر سوزن، مبارکت
حیف تو بود در قفس سخت پیلگی
پرواز نوش جان و پریدن مبارکت!

فرزانه میرزاخانی