کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۶،

شهرستان لردگان( شیرانی).

کَهره‌ی بیدا

دلُم، سوزصدای کَهره‌ی بی دا نِه ایفهمه
غم تَهل بلیط بی پر و بی سا نِه ایفهمه
صداي شوک شیمی من کمر خشخار اِیا، مَرگُم
هَناسِه سرد بَیگ بی لَچَک-مینا نِه ایفهمه
مَیَر دلمُرده بوهی تا نفهمی هاشقی سخته
کمر هم درد شیرین دل فَهرا نِه ایفهمه
عَجَو نی اَر مَزارا مال شو تا روز ایگردُم
هُو که مُردَی فقط حال مُنه تِهنا نِه ایفهمه
میر که بردشیری ری بهِ هیجارُم بیا اَندی
نه مَرگُم کس صدا ئی مِرد بی چوخا نِه ایفهمه

صادق امیری شیرانی