کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۳، بجنورد.

مجموعه های منتشر شده:

«شاید چای»،« نا تما...»،«نامی اگر باشد» و...

تو در سراسر شعرهای ننوشته‌ی منی

تو در سراسر شعرهای ننوشته‌ی منی
که اگر می نوشتمت
به صد‌گونه خوانده می‌شدی
به صد‌گونه جذب می‌شدی
و صد‌گونه در آغوش‌...

و اندوه‌بار می‌شد
هیچ‌کس
هیچ‌بار
نمی‌توانست تو را بعد من
آن‌گونه که دوست می‌داشتمت بخواند.
آن‌گونه
از تو و همه‌ی چیزهای داشته‌ام
آن‌گونه
از من و همه‌ی چیزهایی که نداشتی.

علی نقویان