کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد۱۳۳۰، سنندج.

مجموعه های منتشرشده:

«بهیانی باش»، «قومار» و...

مادران نمی‌جنگد

مادران نمی‌جنگند اما...
درچک...چکانش  ماشه‌ها
به فحش می‌رود
          زنانگی‌شان     
            درحراج خاکریز وخیابان 
هرروز به دامن صدوبیست وچهار  هزار پیامبر آویزانند
              به نیت صلح
              یا دامن کوتاه‌ست یا دست.                               
مادران نمی‌جنگند اما
شال سفید می‌بندند برکمر سربازان
        ‌‌اگر گلوله ها کوررنگ نباشند و
              قرمز بازنگردد شال.
لعنت خورده‌ی تمامی نبردهای تاریخند
از هابیل و قابیل تا... ویتنام و عفرین
به فحش می‌رود زنانگی‌شان
            درحراج خاکریز وخیابان.
 

سیمین چایچی