شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مـردن

ئەلـف لام
باڵاتە شـکاوە بە ڕوومدا
هەزار لەت لە تۆ
لە چاوەکانـمایە
پـەنجەت ئەلەرزن و من
بێ تاقەتە ڕام
بێ.
دڵتەنـگیم لە لاپەڕەی چاوەکانتا ڕەش ئەکەمەوە
بەڵام
ئاخۆ بۆ شاعرێـک مـرد...!؟
 

ادریس بردنوس

تک نگاری

به هوای هوایی تازه

به هوای هوایی تازه

علی مسعودی نیا

عطا و لقای امید

عطا و لقای امید

سید‌فرزام حسینی

شعرها

من بغض یک عروسک تنهایم

من بغض یک عروسک تنهایم

سیده تکتم حسینی

تو میوه‌های منی 

تو میوه‌های منی 

محمد شمس لنگرودی

شغل تمام وقت

شغل تمام وقت

بکتاش آبتین

گزارش یک جشن

گزارش یک جشن

ستار جانعلی‌­پور