کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۳، سقز.

کـۆچ

شێـعر ئاوێـتەمە
ئاوێ تـەمە لەسـەر بزەی خەیـاڵی شەو بە نازی تۆ
بە نـازی تۆ بەردە لەمن دەس لە یەقـەت
بەردەلەمـن
بەردەلەمن هەنـاوی تـۆ، هەناوی تـۆ، هە ناوی تۆم لەسەر دەمە کەسەر دەمە، نە سەر دەمە، کەسەر دەمە
بە ڕۆحـی مـن شەماڵی تـو
بە حاڵی من کە سەردەمەی خەیـاڵتە
کە سەردە مەی بە زاری من لە شەو شـنەی گەڕانی نێو هەنـاوی تۆم لەسەر مەلی فڕینی تۆم
نە کۆچـمە، نە کۆچـتە، کە من چمە لە جەغزی غەدری بێ بڕانەوەت؟
گەڕانەوت لە خەو خیاڵی توولەڕێی وەنەوزی من
ئەز ئەز کەنەوزی تـۆ لە جێی ژوانی من خەمە.
چەمـم تەمە
- کەمم، کەمە بە گۆشە چاوی پڕ لە زوڵمی بێ ژوماری پڕ لە تاسـەکەم.
بە شانـەکەت کە جێی نەماوە لەم هەرامە گوێـم.
بە گـوارەکەت لەرانەوەم، لەرامەوە لە ڕاتەوە گەڕامەوە بە چۆڵـی توولەڕێی چەمـانەوە.
نەمانەوە لە زەردە بای خەزانی جێی ژوانگەمان نە لەچکەکەت نە شێـعرەکەم بە دەم شەوارەیی شەوی نەمانەوەم.
 

ادریس بردنوس