کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۳، شهرستان سقز.

مجموعه ی منتشر شده: «ئانتراکت»

پایز لەم بەر هەیوانەدا

پایز لەم بەر هەیوانەدا
تەمایە گیانم بکێشێ
ئەرێ باوان؟
کامە بایە بۆنی پرچ ناگوێزێتەوە؟
کامە هەورە دوا دڵۆپی لە ئامێز ناگرێتەوە؟
کامە دارە دوا بەرەی ناڕوێتەوە؟
کەمە رێیە دوا رێبواری
هەرگیز
ناگەڕێتەوە؟
من ئەو بایەم
ئاڵۆزی پرچ و مێخەکەم
هیچ بارانێ نامشواتەوە
من ئەو هەورەم
دوا دڵۆپم
باران نایگرێتەوە
من ئەو دارەم
کە ئەمرم و
لەگەڵ چرۆی دوا بەرەما ئەڕوێمەوە
من ئەو پاییزە رێگەیەم
هەر خۆم خۆم ئەپێوم و
خۆیشم بە خۆما ئەچمەوە
ئەرێ باوان
منی پاییز
تەمامە گیانم بکێشم...
لەم بەر هەیوانەدا
کە دوا وێسگەی تەقالامە
هور ئەمگرێ...
شەرتە بیکەمە بارانێ!

میلاد امان الهی