شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

با قفس خو کرده‌ام فکر پریدن نیستم

با قفس خو کرده‌ام فکر پریدن نیستم
کور مادرزادم و مشتاق دیدن نیستم
آه ای باد خزان بگذر تو از ویرانی‌ام
من که خود افتاده‌ام محتاج چیدن نیستم
خاطرت آسوده باشد یوسف از پیراهنت
عشق در من مرد و بی‌تاب دریدن نیستم
خسته‌ام گاهی چنان کز پنجه تقدیر هم 
فکر حتی لحظه‌‌ای دامن کشیدن نیست
این بهار این زندگی این لحظه‌ها ارزانی‌ات
من اگر عاشق نباشم شک نکن زن نیستم

فاطمه جهانشاهی

تک نگاری

شعرها

برای سحر

برای سحر

شقایق شاهرودی‌زاده

شانم داوەتە بەر خۆر و

شانم داوەتە بەر خۆر و

میلاد امان الهی

این باغ سوگوار درختان بی بر است

این باغ سوگوار درختان بی بر است

رضا جمشیدی

درخت برف، که در باغ، برگ و بار ندیده

درخت برف، که در باغ، برگ و بار ندیده

هادی خور شاهیان