شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

اجاق کوری‌‌‌ ِمان را بریل‌تر بنویسد

اجاق کوری‌‌‌ ِمان را بریل‌تر بنویسد
تو گفته‌ای به پزشکم دو‌جین پسر بنویسد
برای این زن نازا مگر ستاره بچینی
که حرف‌های دلش را بر اَبرِ تَر بنویسد
که بغض‌های چرا را به فکرهای چگونه
محال و مطلق و نه را اگر... اگر بنویسد
بگو به جدّ بزرگت تبار گم شده‌اش را
به پاره‌های تن من به نیشتر بنویسد
سونوگرافیِ آخر، دو جین جنین جنازه
به نام تک‌تک آن‌ها، تو را «پدر» بنویسد
 

فاطمه هویدا

شعرها

دو شعر از پوران کاوه

دو شعر از پوران کاوه

پوران کاوه

مرا از این‌که منم عاشقانه‌تر بنویس

مرا از این‌که منم عاشقانه‌تر بنویس

عادل سالم

نیمی که مرده  بر شانه‌های تو

نیمی که مرده  بر شانه‌های تو

یلدا منتظری

تراپی

تراپی

شقایق شاهرودی‌زاده