شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گور

گور      
آغوش می‌شود و خام می‌خندد
به صداهای بیمار
 
از خواب درخت‌، فاصله‌ای بخوان
در توصیفی دویده‌تر از هراس

از خواب آن زاویه
که سایه‌ی مرگ را گم می‌کند       در رفتار تابوت
 
میراث آینه از درخت
ترسی نباتی‌ست
و تیغ مردّد
در آن نگاه بی‌قواره قاب ندارد.
 

سعید یعقوبی

شعرها

 روی برعکس جهان بایست!

روی برعکس جهان بایست!

سارا مؤیدی

به پسر عموهایم گفتم نمی‌شود!

به پسر عموهایم گفتم نمی‌شود!

زینب حسن پور

دو پاره برای درخت و ع. ب

دو پاره برای درخت و ع. ب

سیاوش بانشی

کنارِ میدون شوشم،

کنارِ میدون شوشم،

سروش الهی