شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

قرمز

قرمز نشسته بود
بر انحنای قوس قزح
و روی دست‌هاش
گیتارباس شعله‌وری می‌خواند
و هیچ‌کس
از پنجره نگاه نمی‌کرد
و شهر در هزاره‌ی نوسنگی
با گوش‌های سوخته، در حوض قرص‌ها
حمام می‌گرفت.
و او بسان غنچه‌ای از آتش و فلز
بر سیم‌های نقره‌ای گیتار
چیزی شبیه سکته و سوت و سکوت را
دیوانه‌وار هلهله می‌کرد
قرمز  نشسته بود
در انحنای یک پل متروک
و روی دست‌هاش
گیتار باس منجمدی می‌سوخت
بوی کبابِ جان
بوی کبابِ انسان
بر غده‌ی چشایی شب نوک می‌زد
و شهر در اجاق نشئگی‌اش دود می‌کشید
و هیچ‌کس درنگ نمی‌آورد
بر  خواهشی که از تن پل می‌ریخت
یا بر قساوتی که دهانش را
جای دهان یک فرشته می‌آویخت 


قرمز نشسته بود
بر نقطه‌ی ازل
و روی دست‌هاش
گیتارباس لال و کری 
بر جای پای نامدگان
                           گل می‌کرد
و راه‌های رو به ابد 
               آغاز می‌شدند


قرمز نشسته بود
روی لب زمان...

سعید سلطانی‌طارمی

تک نگاری

مستندنگاری با غزل

مستندنگاری با غزل

کبری موسوی قهفرخی

شعرها

شاید

شاید

مهدی مهدوی

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

کوروش رنجبر

 بارانِ‌ علاقه

بارانِ‌ علاقه

فرامرز سه‌دهی

دنیا

دنیا

علی باباچاهی

ویدئو