کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۱، برزول.

و همان اندازه که شب می‌تواند سیاه باشد

و همان اندازه که شب می‌تواند سیاه باشد
و برف سفید
میوه‌ی آگاهی می تواند تلخ باشد
تلخ تر از سایه ی درختی
که هواخوری یک زندان را پوشانده است
راستی
بهار از قله‌ی کوه‌ها شروع می شود
یا اعماق دره‌ها

بهرام مصباح