کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

حامدعباسی سلمی شاعر متولد ١٣٧٨ شهرستان تنگستان استان بوشهر است. 

و فکر می‌کنند

و فکر می‌کنند
 به عمیق‌ترین 
به عمیق‌ترینش
به چشم‌ها و گوش‌ها  که همه‌جا هستند 
 به باران که خوشش می‌آید
 لق‌لقه‌ی زبان‌ها شود
به موهایی که باران می‌خورند 
به جیغ‌هایی که لق‌لقه‌ی زبان‌ها شده‌اند 
و مثل این‌که
 واقعاً کسی حواسش نیست
 قایق دریایش را
سفت چسبیده 
که زمین نخورد.

حامد عباسی سلمی