کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

سارا مؤیدی اهل بوشهر و متولد ۱۳۴۹ است. 

زن بنفش

انگور 
می‌آید از بنفش!
و قلیان‌هایی به هیأت زنان دنباله‌دار
تا تاک ستاره‌ها 
                        می‌تاکند!

و قمرالملوک‌های عاریه‌ای
در خیابان شب‌پره‌ها
چهارنعل 
              می‌چرخند.

آه
من هر پگاه
با بوسه‌های گزمگان روسری‌ام
  سرو (serve)
می‌شوم !

سارا مؤیدی