کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

احمدرضا احمدی فر شاعر متولد سال ١٣٧٩ شهر بوشهر است.

می‌خواستم ماه را در مسیر سرگیجه متوقف کنم.

می‌خواستم ماه را در مسیر سرگیجه متوقف کنم.
وقتی به شب دیگری از جهان می‌رفتم
می‌خواستم امشب بماند
وقتی که بالای پُل داشتی زمان را به رود می‌ریختی
می‌خواستم  بمانید
رود اما
مد دقایق بود
از چند شب گذشتم
وقتی تو در صبح بودی
من هنوز
در شب دیگری از جهان
ماه را زیر رودی دیگر به دام‌ می‌انداختم

احمدرضا احمدی فر