کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

ویدا حمیدی طبس شاعر متولد ۱۳۶٥ اهل زاهدان و ساکن شهر بیرجند استان خراسان جنوبی است.

سر خورده از تکرار‌های اشتباهی

سر خورده از تکرار‌های اشتباهی
لبخند‌های گاه‌گاهی اشتباهی
من گم شدم در خود شبیه سوزنی که
افتاده در انبار کاهی اشتباهی
یوسف نبودم... از بیابان می‌گذشتم
افتاد دیدارم به چاهی اشتباهی
من تا ابد در چاه می‌مانم به جرم
دل بستنم به، نقش ماهی اشتباهی
دلگیرم از او که بدون هیچ حرفی
راند از بهشتم با گناهی اشتباهی
از من که آدم‌تر از این بیرون نیامد
یک دل شکسته با نگاهی اشتباهی
آوار من روی سرم می‌ریزد آخر...
من تکیه دادم بر پناهی اشتباهی
بعد از شکستم تازه فهمیدم که بودم
یک عمر سردار سپاهی اشتباهی
جرم من آشفته‌ی عاشق همین بود
اصرار من بر اشتباهی اشتباهی

ویدا حمیدی