کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

حسن سیرتی شاعر متولد ١٣٦٨ اهل بیرجند خراسان جنوبی است.

 

با آغوش های جامانده در خیابان 

با آغوش های جامانده در خیابان 
شعری نمی‌توان ساخت
می‌خواهم برایت شعر بگویم 
مانند مادرم 
که تنها شعرش 
شالی چهل‌تکه است 
دوخته‌شده از آغوش‌های پدرم 

حسن سیرتی